ISO 26000 Sosyal Sorumluluk Yönetim Sistemi

 

ISO 26000 Sosyal Sorumluluk Yönetim Sistemi kapsamı doğrultusunda sosyal sorumluluğu tanımak ve kuruluşa entegre etmek konusunda rehberlik sağlar. Sosyal sorumluluğa ilişkin yedi temel konu bulunmaktadır:

- Kurumsal yönetim
- İnsan hakları
- İş uygulamaları
- Çevre
- Adil işletme uygulamaları
- Tüketici sorunları
- Topluluk katılımı ve geliştirme


ISO 26000 standardı, kuruluşlarca sosyal sorumluluğun anlaşılması, ele alınmasına yardımcı olacak tanımları ve bilgileri içermektedir. Küçük ya da büyük birçok kuruluş ISO 26000 Sosyal Sorumluluk Yönetim Sistemini uygulayabilir.

ISO 26000 standardının asıl hedefi:

- Kültürel, toplumsal, çevresel, ekonomik ya da yasal farklılıklara saygı duyarak kuruluşların sosyal sorumluluklarını yerine getirmelerine yardımcı olmak
- Sosyal sorumluluk projelerinin işlevsel bir hale getirerek rehberlik sağlamak
- Sosyal sorumluluk projelerini süreçlerinin sürekli olarak iyileştirmek
- Sosyal sorumluluk bilincinin yayılmasını sağlamak

BAŞVURU YAPIN

ISO 26000 Sertifikası İçin Başvuru Yapın...

DETAYLAR